Mina01 yok bizimkinde kusma olmadı o esnada. ama ben de hep takipteydim, endişe etmiştim doktora sorana kadar. hep böyle mi kalacak falan diyordum kendi kendime 🙈 doğum kusuru sanmıştım ama çok normalmiş. hem düşününce de öyle değil mi, henüz bilmedikleri bir yere geliyorlar ve vücutlarının adaptasyonu zaman alıyor haliyle.