Dndulgr 40+1 im. Bebek çok aşağıdaymış. Doktor bekleyelim dedi bi kaç gün. Bu sabahta nişanım geldi. Nişan geldikten ne zaman sonra sancı başlar. Var mı bilgisi olan?
Camurcu Dndulgr canım burda yazanlardan gördüğüm kadarıyla nisandan hemen sonra sancılanip doğum yapanlarda var iki hfta sonra yapanlarda vardı
Busra5168 Dndulgr Dndulgr canım benimde 39+3 günlüğüm bende bekliyorum inşallah sancılarım ara ara oluyor geçiyor nişanım gelmedi henüz nası anlıyorsunuz nişan geldiğini
GoldenRose21 Dndulgr 40 ve üstü haftalarda oolanlar gerçekten hayret ediyorum nasıl dayanıyorlar:( çok zor olmalı ağırlaşıyor insan baya baya . Benim 36+1 panda gibi yerlerdeyım🙃
Dndulgr Leman3 çatı mua hiç yaptırmadım düne kadar. Dün doktorum hem açılma hem çatı baktı. 0 açıklık vardı. Ama bebek çok aşağıda dedi. İki üç gün bekleyelim dedi. Geliyor bizim ki inşallah . 😊
Dndulgr Camurcu aynen ben de öyle düşünüyorum. Doktoruma yazdım. Sancı yakın dedi. Squat yapıcam, yürücem biraz.
Dudumrtk Dndulgr meraba öncelikle hayırlı doğumlar olur inş bebek aşağıda olması doğuma çok mu yakın olduğunu gösteriomuş yani benim karnım da aşağıda doktora henüz gitmedik yarın kontrolümüz
Dndulgr Busra5168 o ben de oldu biraz. Nişan olduğunu çok kolay anlarsın. Siyah çamaşırı olduğu halde, lensim olmadığı halde anladım. Bir avuç içi kadar sümüksü, kahverengi sıvı. Biraz silince de geldi.
Dndulgr Selbal benim iki doktorum vardı. Devlette ve özelde. İkisi de gereksiz buluyorum dedi 38.hafta da. Daha dün baktırdım. 40 + 0 da. Kastığım halde de beklediğim gibi acımadı bile bence. Çok gereksiz abartılıyor. Sadece biraz baskı hissettim o kadar.
Busra5168 Dndulgr keşke bende de gelse 4 gün yazıyor doğuma ama günümün geçmesinden korkuyorum sizdede oldu mu bu günlerde ara ara adet sancısı gibi karın sertliği falan
Dndulgr Busra5168 onlar hep oluyor. Çocuk sertleşiyor. Adet sancısı gibi de oluyor. Ama ben de çocuk vajinam aşırı baskı yapıyordu. Zonklama gibi oluyordu. Dün doktorumda çok aşağıda dedi. Açıklık bakınca hissediyorum elimle dedi.
Dndulgr Busra5168 bence gününün geçmesinden korkma.anne karnında ne kadar durursa bağışıklığı o kadar iyi olur.
Selbal Dndulgr benim doktorum diğer geldiğinde çatı muayeneni yapalım normal mi sezeryan mı karar verelim dedi. Hiç öyle bir muayene yaptırmadım açıkcası biraz korkuyorum
Dndulgr GoldenRose21 😁😁😁 ben hiç ağırlaşmamamıştım. Bunu sebebi de hareket.dört gündür kayınvalidemdeyiz. Hiç iş yaptırıyorum. Oturuyorum öyle. O ağırlaştırdı beni. Bol bol hareket canım.
Dndulgr Selbal kaç haftalıksın. İki doktorumda sancı gelince yapmak mantıklı deyince. Bana da mantıklı geldi. Hiç ağrılı bi işlem değil emin ol. Bi de dün alttan muayene oldum. Sabah nişan geldi. Tetikliyor sanki.
GoldenRose21 Dndulgr ben çok tez canlıyım 😄 2 yasında da oğlum var zayıfım da ama işte göbek büyüdü balon gibi hissediyorum
Dndulgr Merveakbulutt senin ki yakın maşallah. Açıklığın çok iyi. O kadar açıklık olupta. Nişan nasıl önce gelmiyor ki.
Merveakbulutt Dndulgr bende anlamadım 1 haftadır bıçak batar gibi ağrı vardı vajinamda dün kontrolüm vardı muayene etti 3 4 cm açıklık var hazırlan artık dedi ama nişan vs hiç bir belirti yok bugün sabah da çok az kanama gelmiş