Gamze16mk ben 4.haftamda elimi köpek ısırdıgı icin yaptirmak zorunda kaldım. Bakan doktorda kendi doktorumda yapılması gerektigini bebege zarar vermedigini söyledi. 17.haftamdayım cok sükür bi sıkıntı yasamadık.
aşı yapılırken hissetmiyorsunuz ama ertesi gün agrı oluyor ama kas agrısı gibi korkulacak bisey yok😌