Kızlar selamlar 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ bugün 3. Detaylı usg mızı olduk. Riskli gebelik değiliz ama kontrol amaclı. Daha önce 2li ve 3lu testlerimizi, şeker yuklememizi de yaptırdık. 29. Haftada 1900 g 39 cm boyumuz varmış. Ben epidural normal doğum planlıyordum ama bu gidişle sezeryan olabilirmiş 😑😑biraz üzüldüm ama napalim 🤷♀️🤷♀️ sizler nasılsınız, bebekleriniz nasıl??
bu arada detaylı da sırt üstü yatmaktan tansiyonum düştü zor toparladım sizin de aklınızda bulunsun zaten biliyorsunuz ama mümkün oldukça yan yatmaya çalışın, yanınızda birisinin bulunması iyi olabilir. 🥰