Meva_54 Susam1 Allahın izniyle inşallah bu sefer güzel çıkar .. tavsiylerde bulundumu doktorun.. ozelemi gidiyosun
Susam1 Meva_54 yok hiç bir sey demedi çünkü değiştirdim doktorumu korkunca prof buldum bir tane devlet hastanesinde ama özel hasta bakıyor parayla ona gidiyorum artık.. 3 hafta sonra gel dedi 2 hafta kaldı bakalım o zaman bir şey söyler heralde
Suzii-90 MinnakLiva kac haftada düzeldi acaba suyunuz doktorum bana düzelmez ama en azından yukselmesin dedi sekerim varla yok gibi muallakta dedi dahiliye doktoru bugün
MinnakLiva Suzii-90 doğuma gidene kadar suyum fazlaydı benim ama diyet beslendim suyumun çok olduğunu öğrendiğimden beri doğuma giderken çok az azalmıştı