Gizemimibekliyorum canım bende 2 hafta önce yaptırdım. Toksoplasma Ig M , Rubella(Kızamıkçık) Ig M, Cmv Ig M. Sonuçlarım iyi çıktı. Ama yine de sebze ve meyveleri çok iyi yıkayıp yememiz gerekiyor. Salam,sucuk tarzı şeyler yenmemesi gerekiyor. Az pişmiş et kesinlikle yememeliyiz. Bunlara dikkat edersek problem yaşama olasılığımızın çok düşük olduğunu söyledi doktor. Torch testi de annenin bu tarz yiyeceklerden kaptığı mikrop va bakteriler bebeğe geçtiğinden erken müdahale edilmesi için yapılıyor. İnşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏