Aynı kaynana bende de vardı eltim oldug halde kaynanam benim evimden yemek taşırdı onlara bir 2 sustum sonra eşim çok agır konuşup tavrını koydu karşı karşıya oturuyoruz şimdi ne geliyolar ne gidiyorlar tabi kaynanam lafını yine konuşuyo duyuyorum ama zaten ev aldık allah izin verirse mart ayında temmeli kurtulcam eşin arkanda oldumu her şey halll oluyo emin olun yeterki huzurunuzu bozanın ailesi oldugnu anlayınca bu yaptıklarından kısa bir örnekte yapmadıg yaptırmadıg kalmıyodu ama pes ettim şimdi kötü gelin modundayım her kese dedikodumu yapar😂😂😂😂😂