Ayceycev Hsg sonrası adet gecikmeniz oldu mu? Olmam gereken tarih daha 3 ocak ama normalde 1 hafta önceden göğüs hassasiyetim olurdu, acımaya başlardı. Hiç adet belirtisi yok, gecikme mi yapıyor acaba diye düşünüyorum?
Aslina Ayceycev adetiniz normal zamanında geldi mi? Bende hsg çektirdim ve adetim 2 gün gecikti normal mi acaba adet gecikmesi sizde nasıl oldu?
kadriye25 Bazen gecikme yapıyor bazende hamile kalabiliyorsun ilk aydan. Benim ki öyle oldu gecikti sandım ama hamileymişim 💙💙
Ayceycev Aslina bende gecikme olmadı ama olan kişileri okumuştum, bildiğim kadarıyla normal bir durum. Korunmadıysanız hamilelik olabilir mi acaba?
DefneninLiya Aslina canım hsg den kaç gün sonra birliktelik oldu acaba benim iki gün oldu hala lekelenmelerim var
Aslina Ayceycev kan test yaptırdım negatif çıktı bugünde oldu adetim 3 gün gecikti ama işte bebek değilmiş ne yazık ki ☹️
Ayceycev Aslina olsun üzme sen kendini, stres de yapma, okuduklarımın çoğu hsg sonrası 1-2 ay sonra hamile kalmış. Adet sonrası ovülasyon ile takip et istersen yumurtlama günlerini de kaçırmamış olursun
Aslina DefneninLiya bana doktor bir hafta on gün ilişki olmasın dedi benimde kanamam 9 gün sürdü 9 gün sonra oldu o yüzden yani kanamamın bitmesini bekledim ben