Arkadaşlar merhaba . Dün randevum vardı şehir hastanesinde pandemi den dolayi iptal etmişler 6 doktordan sadece 1 tane doktor kalmıştı bende erken den gidip muayene olayın dedim maalesef ki sadece ilk 15 kişi muayne olacakmış bende öylece kaldım. Ayrıntılı ultrason olacağım araştırmada gebeliğim de riskli çıkmadı şükür hic bi sıkıntı yok. Randevumu kadın doğum dan mi alacağım yoksa perinatolpjiden mi yoksa özel de ayrıntılı ultrason yapıyorlar mi . Yozgat ta yaşayan varsa ya da bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim