zeydemir
Canım yanlış anlama ama tahlil sonucun bu tabiki doktoruna bildirmeli ve ona danışmalısın. Buradakiler uzman değil sonuçta Allah korusun birisi yanlış bi yorum yapabilir ve bu yorumlar gereksiz tedirginliğe sebep olabilir.Hamilelik zaten hassas bir dönem. O yüzden tahlil sonuçları sadece doktora danışılmalıdır bence. Bu gibi platformlarda paylaşmayı sağlıklı bulmuyorum. Geçenlerde mesela gene biri paylaşmış onunda kolestrolü yüksek çıkmıştı. Hemen yorumlarda kolestrolün yüksek diyet yapmalısın şunu yapmalısın bunu yapmalısın diyenler olmuştu. Halbuki hamile olan nerdeyse herkesin kolestrolü yükselir bu normal bir durum mesela. Vesselam doktorun sana en doğru bilgiyi verecektir.