meryemmblog Kızlar meraba daha once doktorum ilaç kullanmamı istememişti ama suan 7 haftalığm ve durmak bilmeyen bulantım var iki gündür de ciddi anlamda hiçbir şey yiyemediğim için tekrar görüştüm prilam verdi kullananlar varmı herheangi bir zararı yok dimi?
Damlayldrm meryemmblog bende kullandım canım gece yatmadan 2 tane içiyordum bütün gün mis gibi 4 güne kendime gelmiştim çok şükür. Bir zararı yok
Kbrarz meryemmblog bir zarari yok canim bende senin gibiydim kusmaktan artik bogazlarim tahris olmustu.doktorum prilam verdi kullanmaya basladim bulantilarim gecti cok toparladim kendimi😊
hilal_au hafta oldu hala kullanıyorum, bebek büyüdü ben hala kilo alamadım. Prilam olmasa yanmıştım, için bişey olmaz :)