Tugba2303 ben bebeğim doğduğundan beri kabin tipi kullanıyorum, araba için de puset aldım (oto koltukları 0-36 kilo olanlar çok pahalı 9-36 lar daha uygun diye) çok rahat ettim. Eşim olmadan bebek kucağımda arabayı kapatıp açabiliyorum 😊 yenidoğana uygun olmadığını düşünmeyin uygun çünkü. Hee görünüş açısından travel daha şık o konuda bir şey diyemem. Ama iş kullanımda bitiyor 😊