3851 geçen hafta oldum. Burda öyle kötü yorumlar okumuştum ki aşırı korkarak gittim aşı olmaya. Yok çok ağrıdı, yok kolum kocaman şişti, günlerce hiç bi işimi yapamadım diyenler falan😂 ne ağrı ne sancı ne şişlik hiç bir sorun yaşamadım. Aşı anında zaten hiç bir şey hissetmiyorsunuz.