Eda18 Merhaba güzel anneler. 35+3 olduk bugün oğluşla ilk gebeliğim.. hamileliğimin son haftalarını yaşıyorum malesef. Bu haftalar itibariyle yapılması faydalı olan - egzersiz, süt yapan takviye veya herhangi önereceğiniz birşey varmı?