Seyda_ozdmr Hanımlar 10 haftalık geveyim yaklaşık 2 3 haftadır böbreklerimde sık sık ağrı hissediyorum yaşayan oldu mu bu durumu büyük bi sorun teşkil eder mi
corekotu_1 Seyda_ozdmr canim mutlaka doktora git gorun bi. Enfeksiyon olabilir bobrek buyumesi vs. bir cok nedeni olabilir bunlarin hepsi agri yapar mutlaka doktora gorun. Bol su ic o zamana kadar ve ayaklarini sicak tut