Nrcns_u Kadze bana da ilk eczane folibol önermişti. Ama doktor sonradan onu dahiliye bölümlerinin yazdığını folic us plus kullanmamı önermişti.
Sumc Billia çok zor buluyorum ama olsun 😅 bırakmama az kaldı ama içindeki b12 fazla galiba dün kan tahlili yaptırdım çoook yüksek çıkmış doktor çok iyi dedi 😍
Billia Sumc ben getirttim üç kutu bir satte getirdiler evime yakın eczaneye😊 bilmiyorum b 12im nasıl durumda henüz 😃
DicleG Kadze evet benim doktorumda biraktirdi folbiolu cok yuksek icerikliymis baska ilac yazdi.onu devlette yazmislardi
Sumc Billia benim elimdeki kutu tam 12. Haftamın başında bitecek bakalım devam edecek mi doktorum. Bursa da oturuyorum. 5 6 aydır kullanıyorum sadece 1 kere eczane de bulabildim hep getirttim bende
Tohumcuk Hamilelik oncesi üç ay folidays kullandim hamile kaldıktan sonra eczane folbiol önerdi 3 ay kullandım
Tohumcuk Turunc benim ikinci hamileliğim ilk hamilelik oncesinde de folidays kullandım hamilelik sonrası diye istedim folbiol kullan dedi zaten 3 aydan sonra kullanmamak gerekiyor fazlası zararlı diye biliyorum
Sherife_0660 Vinalac kullanıyorum 15 hafta devam ediyorum için de bir çok vitamin de var ve zencefil de var ondan mi bilmiyorum ama sabah bulantısı dışında bulandım olmadi
asenatrk Gamze-34 Vifolic kullandım ama aşırı güzeldi yani bebeğin gelişimini kilosunu baya etkiliyor 4 aya kadar kullandım ben doktorum doğuma kadar içebilirsin dedi ama çok ilaç içiyorum o yüzden onu bıraktım