Ben kilo almaya normalde de çok meyilliyim. 6. ayın başındayım ve 71-72kg olmuşum😢😢 hamile kalmadan önce diyet yapıyordum 1,65boyda 58-59kg olmuştum. Desem ki fazla yiyorum,fazla aşeriyorum hayırr! hiç aşermiyorum,ama diyetde olduğum gibi de değil beslenmem. Bu gidişle doğuma 100kg girerim herhalde😩😩😩😩😩