Kızlar 11 ocakta randevum var. Daha önce burda usg çektiren var mı ? Doktorlar hakkında çevremden hiç iyi şeyler duymadım bu durum beni endişelendiriyor çok bakmıyorlar, normal muayene gibi geçiyor felan diyen oldu.. tecrübeli olanınız varsa bilgi verebilir mi ekstra bişey sormalı mıyım acaba ?