17 haftalık gebeyim son bir haftadır uykular haram oldu :( sağ tarafa yatsam sap kaburgam sola yatsam sol kaburgam ağrıyor 😣 aynı şekilde sırt ağrılarım da var tabi dontor onaylı Progestan kullanıyorum kalitesiz uyku gün içi enerjimi de düşürüyor aranızda hamile yastığı kullanan var mı ? Onu almayı düşündüm