busrausca History ben çok memnunum . Her seferinde pozitif enerji veriyor . Sanki hiç olumsuz birşey olmayacakmış gibi giriyorsunuz odasına ve bu çok önemli bence . Ve hep mutlu ayrılıyorsunuz . Insalalh herkes güzel olumlu haberler alır
Minikbiranneee busrausca hastahanenin bebeği doğmadığı takdirde vakumla çektiğini duydum bir kaç kişiden 🥺 birde titizlik mevzusundan
Icot Nil-123 aa babamın arkadaşıdır kendisi annem çok beğenir bu doktoru. Bebek hasreti ile giden bir çok kişiye derman oldu 🤰
Nil-123 Icot evet çok iyi bir insandır doktorluktan önce 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 İnşallah bizimle olan bu serüvende de bize iyi gelir 🐣