Ortmenkiz En ufak bir kanama bile düşük riski kabul edilir. Ben de 8 haftalık hamileyim. Kahverengi leke geldiği için doktora gittim sabah. Eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için uyuşmazlık iğnesi vuruldum. Ayrıca düşük riskine karşı doktor progestan yazdı onu kullanıcam. Sen de mutlaka doktoruna haber ver. Korkulacak bişey değil ilk gebeliğimde de aynı şeyleri yaşadım ama ihmale gelmez. Tedbirini al canım.