merveasd canım 32+0dayken çalışabilir veya çalışamaz alman gerekiyor, benim doktorum ben sölemeden kendisi söledi, karar ver 32dolunca gel raporu yazmamız lazım dedi, benim yarın tam 32doluyor, çalışabilir alıp evden devam edeceğim derslerime, bi sıkıntım yok çok şükür🙏🏻