Ogrtmnanne2 ya ben de kısa deyince 15mm falan sandım canım. 30mm iyi burda okuduklarıma göre. Hiç telaş yapma. Allahın izniyle sağlıkla gelir. Uzanın bol bol aykalarınızın altına da yastık koyun. Ben daha yeni hamileyim tekrardan doktorumun dedikleri fazla ağır iş yapma, çalışıyorum ama mesela rapora gerek yok şimdilik dedi. İşte bolca su tüketin. Sağlıkla gelir inşallah hiç telaş yapıp stres olmayın. Tabi içinizde şüphe olunca doktora gidin.