31 haftalığız. İki gündür 4 kere faklı zamanlarda,ritmik,kuvvetli seyirmeyelere benzeyen atışlar hissediyorum. Hıçkırık olduğunu düşünüyorm ritmik olduğu için ama dün akşamdan bu saate kdr tam 4 kere oldu ve 15/20 dakika fln sürüyor. Sizcede bebek içerde hıçkırıyormu ve bu kdar sık olanını yaşayan oldumu. 🤔