Minikeller34 Evet,hamile kalmak istediğimden beri yani yaklasık 1 senedir gidiyorum,bir çok doktora gittim düşükten sonra hamile kalamadım 1 sene boyunca,Gürkan beyi tavsiye ettiler ve soyleyebileceğim şu ki işinin ehli bir insan 2 ay geçmedi verdiği 2 ilaç ile tekrar hamile kaldım🙏🏻şu an 24.haftamdayım ve doktorumdan çok memnunum,anlaşmalı olduğu hastaneler var doğum icin aralarından tercih yapıyorsunuz,en basından beri normal doğum odaklı başladık,süreç bu şekilde ilerliyor..Bebeğini sağlıkla kucağına alırsın insallah 💓🙏🏻