Rabia5498 Yüksek tansiyondan 3 haftadır yatış yapıyordum Doğumum yarına planlandı suni sancıyla normal olacak inşallah olmazsa sezeryan ama ben korkuyoruuuuum 😭
Aryam-15-15 Rabia5498 Allahım yar ve yardmcin olsun cnm haftan cok iyi korkma bi avzda kurtlursun inş bebegni sagikla kucana al🙏
Remziye02 Rabia5498 allahım yardımcı olsun saglıcaklal kucagınıza alın bende cuma olucam cok korkuyorum sabah kalktım hareketsız diye ödüm patladı yavas yavas ettı neysekı bende 37+4 um🤲🏻
Dnacar83 Rabia5498 benimde sekerden dolayi dogumu baslatacak bu hafta yada haftaya 37 ye girsin oyle olursa tabi banada yoksa sezeryan :(
Betul5352 Dnacar83 iri bebek mı canım neden doğumu başlatıyor bende gebelik şekeri oldu ama doktor bebek iri olmaz sa bi sıkıntı olmaz dedi
Dnacar83 Betul5352 iri baya onden gidiyor evet 36 haftayken 38 haftalik gorunuyor gecen hafta 3 bucuk kg di yarin konusacaz dr la belli.olacak dogum
Rabia5498 Betul5352 hayır boyu suyu kilosu haftası tam olması gerektiği gibi yattığım için sürekli nst ultrason muayene oluyorum çok şükür herşeyi güzel hatta şaşırıyorlar insülin kullanan bi annenin bebeği gibi değil diye
Betul5352 Rabia5498 allah yardımcın olsun canım sağ sağlım kucağına alırsın inşallah korkma sonucu çok güzel olucak onu düşün 🤍😇
Senemufuk Rabia5498 hiç korkma canım benim hiççç bak ben ilk oğlumu 11 ay önce normal doğumla doğurdum maşallah iyi ki diyorum sezaryen olmamış hatta sezeryana gün almıştım ama aniden oldu iyi ki diyorum şimdi 39 haftalık hamileyim gene inşallah normal olur diyorum