Aysegul13 Merhaba hanımlar evde hiç kendi açılmanızı kontrol ettiniz mi? Doğumum olucak nerdeyse 3 hafta kaldı doğuma ve kaç cm açıklık var hiç kontrol etmedi ebem
Oglakdorukcum Aysegul13 aradıgım post 😂 aynada bakmakla olcak iş değil belki biri bakarsa tabi oda doktor anlayabilir ama evde bakcaksan birinin bakması lazım Kı anlasılmaz bece yinede
annepanda Aysegul13 hiç aklima gelmemisti.. kiz kardesim yurtdışinda tip okuyo. Önceden de acibademde hemşireydi. 🤣 Dogumuma gelecek insAllah. Sabah aksam kontrol ettiririm. Yaaa nasil guzel ilham oldunuz şuan aydinlandim.. 🤭🤭
annepanda mahpeyker46 elalemin doktorlari bakiyor. Onu ben buyuttum. az altini degistirmedim. 🤣 Kiz kardes candir..