eslemeslem canım ben de 17+6 dayım şuan malesef 9. Haftamda başlayan ara sıra gelip ara sıra biten kanamam var. Plasentan aşağıya yerleşmiş takip edicez yukarı çıkacak mı bakalım dedi doktorum hep progestan kullandım 2 aydır. Aktif kanama başladığında da progestanın iğnesini vuruluyorum. Plasenta yukarı çakmaya başladı çok şükür ama be kadar çıkar beni nasıl etkiler bilemiyoruz şuan. Benim de izin almam sıkıntıydı fakat doktorum mecburi istirahat etmen lazım diye rapor veriyor hep evde de hiç
bir iş yapmıyorum. Şimdi afedersin ama senin kanaman da plasenta kanamasına benziyor sanki. Çünkü plasenta da böyle dokulu süngerimsi bir organmış ve parça parça olabiliyor kanama.
Doktor plasentaya ve rahim ağzına baktı mı? Bu haftadaki kanamalarda bu iki yapının muhakkak kontrol edilmesi lazım.
Peogestan ya da proluton verdi mi?