Kızlar
Akıntımdan dolayı doktorum neo panatran diye bir fitil verdi dün gece ilk defa kullandım. Kullandıktan sonra sabaha kadar wc ye çıkmadım. Fakat sabah çıktığımda fitili sıvı halde akıntı olarak kustum. Yatarkende aktığını hissedebiliyorum acaba kullanımında mı yanlış yaptım ? Yada normali bu mu ?