oglum0603 Margaret onu bilemiyorum ama bizim bahçede çok böcek falan var ama eve giremiyorlar kapımız sürekli kapalı camlara da sineklik yaptırdık asla giremiyorlar
NefesDeniz Margaret Çok yüksek değil rakamları..bahçeye muhakkak yaptırmamız gerekiyor Allah korusun zehirli bir örümcek böcek olabilir endişesi yüksek bende😊
Kuzey61 Margaret canım senin bulunduğun belediyeyi bilemem ben Antalya da yaşıyorum burada ki belediyeyi aradım hatta şikayet ettim Burada doğru düzgün ilaçlama yapılmıyor diye onlar beni bir birime aktardı oradan numaramızı aldılar bizi aradılar ve geldiler hemen ertesi gün. Belediyeler ilaçlama yapmak zorunda hepsinin vergisini ödüyoruz sitedeki hamam böceği sıkıntısını anlatın geleceklerdir. Ben nerdeyse evi satacaktım bu hamam böceği yüzünde şükür geçti
Kubra33 Kiradayım, benim evim de aynı şekilde yazın çok oluyor kışın da tek tük.. Gerçekten de adama kafayı yedirtiyor😱 Mayıs gibi taşınacam ben yapamıyorum artıkk
Kubra33 Margaret özel şirketten de geldiler kendimiz de ilaçladık. Ölüyorlar ama sonu gelmiyor tuvalet banyo mutfak dolapları hatta balkonlardan uçup geliyorlar binanın içi de aynı şekilde. Evi de sevmiyorum ev sahibini de böceklerini de… 😅 2 yıldırr buradayım eşimi ikna ettim sonunda. Sana ne zararı var diyordu ya🙈😂
Margaret Kubra33 benim eşimde dün gece diyor ki hayatım niye bu kadar korkuyorsun sana ne zararı olabilir .bende dedim yılanın sana ne zararı var niye korkuyosun. O sokar diyo .ben sokacagindan mi korkuyorum benim degdigim her yere değecek ben evde sen ve çocuklarım ile yaşamak istiyorum hamam böceği ve asiretini beslemek istemiyorum dedim. Ciddi ciddi bunları konuştuk .adamların kafa rahat bocekmis. ayyyy yazıkkmış .bize napacakmis.
Kubra33 Margaret ay sorma benimki de aynı😂 ben görünce korkudan bağırıyorum. Eşim de bişey oldu sanıyor koşarak geliyor bunun için mi bağırıyorsun ben de bişey oldu sandım diyor🤦♀️ yani daha ne olsun kocaman kanatlı böcek mutfağımda cirit atıyor. Daha kötü ne olabilir ki😂
Lale_95 Margaret ilaç var eczanelerde onlardan al bir de lavaboların içine sinek ilacı sıkıyordum ben yeni taşındığım evde vardı çok şükür bitti gitti ama o kadar iğrenç ki oturup ağlıyordum ben yemek yiyemez hale geldik evde
svmm Margaret benim annemin evinde vardı bir dönem ve ne ilaçlar aldık kullandık kâr etmedi en son ilaçlama firması çağırdım ve 5 senedir tek bir tane bile kalmadı komşularında var ama annemin evinde bitti bence direk firma çağır yaptıkları ilaç kokusuzdu evi boşaltmakta gerekmiyor zaten ilaçlamadan sonra en fazla bi kaç tane ölüsü çıkar bir daha çıkmaz dedi öyle de oldu
Margaret svmm yerlesmedim henüz . Tadilat yaptırıp herşeyi istediğim gibi duzelttirip öyle yerlesicez . Böcek konusu düşündürücü tabi .