Hatiiiiicceeee Tadını çıkarın, çok güzel geçsin hamileliğiniz. Şöyle söyleyeyim size, kendimden. Muayeneye başından beri hep eşimle gittim, en çok istediğim şeylerden biriydi bu. Yoğun çalıştığı halde bir şekilde ayarladı. Ben de yoğun çalışıyorum, işimi bırakmadım, öğretmenim mesleğime devam ediyorum. Evdeki temizliğe eşim çok destek oluyor başından beri. Şükürler olsun o konuda sorun yaşamadım hiç. Elimden geldiğince ben de yapıyorum, zorlamadan kendimi. Okulda akşama kadar ayaktayım zaten, sınıfta fırsat olursa 1-2 dk oturuyorum ama çok nadir. Eşim de gündüz halimi bildiğinden evde bana kendi rızasıyla destek. Kedimizin bakımıyla tamamen eşim ilgimeniyor gebeliği öğrendiğimizden beri. Böyle bir fırsatınız varsa, siz de eşinizden destek alın derim. Birlikte yapın her işinizi, böylelikle şüpheniz olmaz, acaba demezsiniz. Kolaylıklar diliyorum. 🙏🏻