Semakrmz95 Kızlar 5 haftalık hamileyim. Kasık ve bel ağrısı ile uyandım regl olacakmışım gibi. Ardından midem de bulanmaya başladı normal mi?
Glfm19- Semakrmz95 çok normal benim doktorum hep derki dinlenince geçmeyen bi ağrın olursa şiddetli beklemeden gel der, eğer çok şiddetli geçmiyorsa bi görün derim ilk başlarda bebek yerleşiyor derler ama o ağrıdır 😌
ogrencianne35 Semakrmz95 bi doktora gidin isterseniz bende aynı şikayetlerle 6.hafta da gittim düşük önleyici iğne progestan fitil verildi 16.haftadayim hala hepsini kullanıyorum çünkü ben agrım hiç geçmiyor doktor önlem amaclı kullanagiz ddi kullanıyorum bende ilaclarimi
Lovemomm Semakrmz95 benimde bugun 5. Haftam normalden daha fazla karın ağrım var baZende iğne batarmış gibi bir hissiyat oluyor normalmiş sanırım
Semakrmz95 Edanur56 Uykumdan uyandıracak kadar şiddetli olunca korktum açıkcası. Ama 10 dk kadar sürdü daha sonra geçti.
Semakrmz95 Glfm19- çok sürmedi 10 dk kadar falan devam etti. Daha sonra yavaş yavaş kesildi tamamen. Ama uykumdan uyandıracak kadar ağrıyordu o yüzden korktum biraz.
Glfm19- Semakrmz95 takip et canım doktora gidince de mutlaka sor ama çok normal daha ağrılar olunacak 😇
Semakrmz95 ogrencianne35 Benim bu gece ilk kez bu kadar şiddetliydi ama en fazla 10 dk sürdü geçti şuan hiç birşey yok. Normalde de oluyordu ama çok azdı ve 2 3 dk sonra geçiyordu.
Glfm19- Semakrmz95 kesinlikle canımmm allah korusun tutunsun inşallah 3 ay dikkat et sağlıklıca kucağımıza alaşım hepimiz 🤲🏻
Semakrmz95 Lovemomm Sanırım rahim büyüdüğünden ötürü bu kramplar ve ağrılar. Kanama olmadıkça korkulacak birşey olmadığını söylüyorlar.