Sahika90 ablamda çok çekti tam 33 haftalıkken doğum yaptı ve hem onun hemde bebeğinin ölüm riski çok yüksekti doktorlar kurtulması Bir mucize dediler, ablam Hamileliği boyunca hep yattı Onunki Çok çok zor geçti çünkü iki çocuğu vardı Daha küçük Ve Yapışıklık oluşmuştu ablamda riskde bu yuzdendi, ama inan Allah sonrasında oyle bir yardım ediyorki 1 ay kadar küvozda Kaldı eve gelince okadar dikkat ettikki Öpmeyi Bırak Aynı odada olmamız yasakdi çok özen ve ilgi istiyor ama Çok şükür geçip gidiyor moralinizi bozmayın herşey Allah’tan 🤲 sağ salim vaktinde alın kucağınıza