Arkadaslar merhaba acaba ben nasıl dogururum diye aylardır düsünürken özellikle
sürekli postları okurken şükürler olsun ki Dogum hikayemi sizinle paylaşıyorum 🥰
2 gün önce sadece kasılmam ve biraz
kasık ağrım olmuştu fakat yalancı oldugunu düsünerek önemsemedim 28.12.2020 sabah 07.40 ta yataktan Kalktıgımda çıtt sesiyle
birden bire suyumun gelmesiyle
heyecanımız basladi dokrumuzu aradık hemen gelmemizi söledo depen kilot giydim hemen hastaneye geldik yatisim yapıldı acikligim hic
yoktu falat suyum cok geliyordu birde boynunda da kordonu vardı hic dusunmeden spinal istedim ilk defa ameliyat olacaktim ve inanin burda ve etrafimizda anlarilan okdr
seylerden sonra sonda anejtesi ignesi korkusu derken inanin ki damar yolu onlardan daha fazla
acıyor ameliyattada bir tek cekelestirmeler hissediliyor gercekten cok sansliydim hem hemsireler hemde doktorum cok ilgilendi benim sansizligim kum torbasindan sonra
kasıklarımda sürekli agri hissetmem oldu ama saat 03.38 oda epeyce bi azaldı kusura
bakmayın uzun oldu
Amaaaa sonundaaaa Dogurdummmmmmm🥰🥰