Merhabalar annişler ve anniş adayları
konya şehir hastanesinde doğum yapan var mı acaba ? Veya takibi olan ? ( takibinizden memnun musunuz doğumu orada mı düşünüyorsunuz)
- Doğumhane nasıl ?
- ebeler ilgili mi ?
- Servise çıkınca hemşirelerin ilgisi nasıl ?
- Memnun kaldınız mı ?
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏