Gulsurmeli Melosss_4433 canım ne isterse onu yiyorum açıkcası aşırıya kaçmıyorum ama yiyorum hem benim değil bebeğimin canı çekiyor 😂😂😂
Melosss_4433 Kmndas bundan sonra bende yicem zaten bütün gün evdeyim psikolojim bozuldu iyice eşimle asker arkadaşı olduk 😂😂
Nilfer123 DaisyMom haha bende son 2gunum kaldı doğuma kola içiyorum başlarda hicicmedim ama şimdi nasıl canım istiyor anlatamam 🤣🤣
Gulsurmeli Melosss_4433 O konuda hepimiz kader arkadaşıyız🤝 gerçekten kimse inanmıyor eşim özellikle bayaaa dalga geçiyor 😂😂😂😂😂😂
Melosss_4433 Nilfer123 yiyip karnımın olmaması kilo almamak moralimi bozuyor kimse otobüste falan yer vermiyor 😂
CerenDeren Melosss_4433 iki gün önce bende sayıklıyordum ama yemedim tuttum kendimi, arada kaçamaktan bişi olmaz 🤗
Vuslat23 Adamlarda sasti kaldilar degisik degisik seyler zamansiz anlarda istiyoz :)) bende kacgundur magnum istiyo canim faranjitimde var hasta olursun almiyom diyo kendimi avutsamda aklimdan gitmiyo :) hasta olmaya da korkuyom :) ne olcak bilmiyom:))
Mommyyyy Melosss_4433 geçen gün 2 tanesini birlikte yapıp yedim avucumu yaliyayim bari aklımda . Yarın alayım yiyeyim yine çok seviyorum ya ❤️
DaisyMom Nilfer123 32+2 ama son 36 veya 43 gun belki daha erken🤷♀️ erken alacak doktorum ikinci sezeryanim.🙈 ay boyle sayinca ne kadar az kalmis oluyor 🤦♀️ senin bitmis saglikla al kucagina darisi bana 🤲😍