ToprakVeAnnesi35 evet çok şükür korktugum gibi olmadı, çok az kalp atışını dinletti ben 6+2 sanıyordum ultrasonda 6+4 çıktı, gayt saglıklı oldugu da sölendi, ikinci kez de 14+2 iken gittim doktora, fazla ultrasona girmek iyi degil, şuan için bi buçuk aydan bi buçuk aya gidiyorum kontrole, allah nasip ederse hamileligim boyunca sadece 5 '6 kez hastaneye gitmiş olucam