Helly_3212 Arkadaşlar 30+5 hamileyim. Çok şükür hiç şişlik ya da ödem olmadı. Ne elimde ne ayağımda. Vücudu şişen arkadaşlar oldu mu ? Olduysa kaçıncı haftanızda oldu ☺️
Htcertn Helly_3212 benim 30 haftadan sonra başladı öncede bazen ara ara oluyodu ama suan cok yogun ayaklarım cok fazla şiş ayakkabilarim.bile olmuyor ellerim cok deil ama ayaklarim aşırı şiş tuzluda yemem aslında 3 litre kesin suda içiyorum ama neden oluyor bilmiorm.
Anne54 Helly_3212 valla ben 21 haftalığım 1 aydır felan bu şişlik bende var ama bilinçsiz yemek yedim turşu yedim tuzluydu biraz suyada dikkat etmiyorum çok su içemiyorum şuan tuzu azalttım turşu yemiyorum şişlik bazen oluyor bazen olmuyor 😐
Helly_3212 Asyakuzusu yaa anladım bende seviniyorum şişkinlik olmadı diye. Olmayacak anlamına gelmiyor yani. Anladım çok sağolun 🤦🏽♀️
mucizemi_beklyrm Htcertn bende aynı durumdayım hatta buhunpost açmıştım ayakkabı alırken kaç numara alsam daha 2 ay var doğuma
Helly_3212 Oznuryunus çok iyi ya Bu zamana kadar olmamış olmazda inşallah ☺️ Sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün 🍀
Emineatay Helly_3212 dogum sonrasi kilom hepsi kaldi 77 oldum hala oyleyim suan 76 kiloyum bebyim 8 aylik oldu artik enekliyo gobek hepsi kaldi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Htcertn mucizemi_beklyrm evet çok komik gerçekten terliklerim bile olmuyor 😂 insallah dogum sonrası düzeliriz
Helly_3212 Emineatay verilir daha emziriyorsunuz ister istemez yemeniz lazım. Hiç dert etmeyin verirsiniz inanıyorum ☺️