Hafsa3734 Kızlar doğum için hem açacak hem anahtarlık yaptırdım ikiside aynı üründe yani ayrı ayrı değil yanına kutuda sabun da yaptırıyim mi sizce çok az adette yaptırdım yakın çevreme vericem yoksa sadece anahtarlık yeterli mi fikir verirmisiniz
berus Hafsa3734 inan bana aldıktan sonra akıllarına gelmeyecek aldığın yaptırdığın. Tek bi ürün bile yeterli.
Anne54 Hafsa3734 bencede fazlasına gerek yok kimse senin kadar değer vermiyor bi zaman sonra bakılmıyor bile 😐