Ruveydakilic25 39+2 haftalık hamileyim bugün ilk defa vajinal muayene oldum doktorumun eline nişanım geldi. Nst de hafif ağrım var Doğum tahminen nezaman olur sizce başına böyle bişey gelen varmı yardımcı olurmusunuz ☺
Nulu Ruveydakilic25 ooo hadi Allah kolay Doğum nasip etsin bugün özellikle gece tetikte ol 😁😁 sancıları takip et en geç yârin kuzuna kavuşursun tabi Allah bilir Rabbim bi avazda kurtarsın kolay Doğum nasip etsin🙏🏻