Bal10cukkalp Arkadaşlar ilk gebeliğim ve 36+2 deyim az önce nişanım geldi ne yapmam gerekiyor. Sancım yok suyumda gelmedi doktoruma haber vermeli miyim hastaneye gitmeli miyim?
esengl_ Bal10cukkalp bende az önce bunu düşünüyordum nisanın gelirse ne yapcam diye çok şaşırdım bunu gördüğüme 😌
Sumeyrasalik Bal10cukkalp 34+6 nisanim geldi su an 37 haftaligim halan gelen giden yok telas yapma hic benim de agrim falan olmadi doktora her ihtimale karsi gitmisdim hala da bekliyoruzz 🙂
Bal10cukkalp Masalisko hastaneyi aradım onlarda gitmemi tavsiye ettiler ama kaynanam bişey olmaz ağrın falan yoksa diyor 😒
Ada01 Bal10cukkalp canım bildiğim kadarıyla nişanın gelmesi doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmiyor yani 2. Veya 3. Günde doğum başlayabiliyor ağrın yoksa yada suyun gelmediyse bende evde bekleme taraftarıyım ama tabi sen bilirsin gitmek istiyorsan eşine söyle bence☺️
Gmzbrl Nişan gelince hemen doğum olmuyor diye biliyorum korkma 1 günde de olabilir 1 hafta veya daha uzunda sürebilirmiş illa ağrı sancı olması gerekmiyo mutlaka gidip muane olun açıklık vs var mı kontrol etsinler içinde rahat eder hem
iremtatlidil Nişan gelmesi bir doğum başlangıç sebebi değildir nişan geldikten 3 hafta sonra yada 3 saat sonrada doğum başlayabilir doktorunuza haber vermeniz yeterli panik yapmanıza hiç gerek yok 🙏🏻