Oznuryunus Yok die biliyorum tanidigm 1.2 kişide idrar tolu enfeksiyonu vardi hatta bitanesi enfeksiyondn kaynakli sancilari oluyodu her defasında dogm sancisi sanp gidiyodu engeksiyndan kaynakli diyolrdi bi defa 2 gun yatirmislardi hst ama normal dogum yapti hicbi sorun yasamadi.4.doğurcak suan ilk cocukta olmstu onun enfeksiynu devm ediyo galiba suanda🙂Ama istersn yinede doktruna sor herkste aynimi oluyo bilmiyrm