gul05 32+3 haftalık gebeyim, bebeğim susuz kalmış ultrasonda gözükmedi bu sebepten, normal bir durum mu ? Çok tedirgin oldum.
gul05 CeydaD doktorum günde 4 litre su içmemi söyledi, ben 2, 2.5 lt içiyordum, yetersizmiş meğer. Acaba başka bir doktora da gitsem mi yoksa su içip bu süreci beklesem mi bilemedim. Çocuğun ultrasonda gözükmemesi beni tedirgin etti.
lina_uzn gul05 bende suyun azaldı dedi 4 gün ishal olmustum gidememiştim sonra öyle dedi bende 4 ltre su iç dedi. İçtim 3 gün sonra gittim düzelmiş bence doğru 4 ltre içilmesi. Birde hep iç dedi bana artık 4 ltre içmeye çalışıyorum genelde 3,5 4 falan içiyorum