Göbek deliğimde sadece o bölgede geçmeyen bi ağrı var doktor rahim büyümesinden karnın geriliyor dedi ama yürürken sürekli göbeğim düşmüş gibi ağrı oluyor acaba göbek fıtığı mı yada başlangıcı? Böyle birşey yasayanınız var mı? Ne yapmalıyım? Uzanınca geçiyor gaz sancısı gibi de değil anlamadim daha 4 aylık hamileyim göbeğim de yokki bu ağrı neden acaba?