ebrugk 3 ay önce dogum yaptım. Doktorumdan çook memnunum. Benim ameliyatıma girmedi sadece takibimi yaptı. Maddi durumdan dolayı Bn Ahmet beye yaptırmadım dogumumu ameliyat ekibi yaptı. Özel oda tuttum sadece. Ameliyat sonrası yogun bakıma geldi ama yanlız bırakmadı saolsun. Gözün arkada kalmasın ben burdayım dedi ameliyat olacagım da 🤗 hastanenin ilgisi de çok güzel Biz çok memnun kaldık 🌺