Nurrrilk1616 Kızlar 13. Haftaya girdim halen gögüslerimde bir ağrı acı hassasiyet hissetmiyorum nedeni ne olabilir 😔
NilGrl Nurrrilk1616 ne güzel işteee ben o haftalarda göğüs sızlamasından utanmasam ağlayacaktım. Kafam kadar oldular zaten büyüklerdi 😔
KaanErkan-mom Nurrrilk1616 Her belirti de herkeste olmuyor ki canım. Benim ne bulantı ne de başka bir belirtim hiç olmadı. Karnım büyüyünce hamile olduğumu anladım😄 19 günümüz kaldı patlamak üzereyim artık
NilGrl Nurrrilk1616 sana göre normaldir canım herkes aynı olacak diye bir şey yok. Bende hiç kusmadım mesela 😂 23 haftalık oldum çok şükür hiç yediğimi çıkartmadım.🙏🏻
Hazan_yeli25 Onbeş hafta aşırı oldu davul gibi ağrılı ama iki hftadir düzeldi şükür olmadığı iyi boşver emzirirken süt dolsun ytr
Sevda64 Nurrrilk1616 34 haftamdayım benim gögüslerimde bomboş sıfır hassasiyet. çok takmayın bence o yapısal illa süt olucak diye birşey olmuyor heralde.