Kızlar bugün 7:30da nişanın geldi demiştim ya. o gördüğüm 1 2 damla kanama nişan değilmiş asıl nişan 00:45de az önce geldi hemen tarif ediyorum. Regl ağrısı gibi, gaz sancısı gibi sancım gelip duruyordu 3 dk ya bir hastaneye gittim nstde sancı çıkmadı kontrol muayenesinde ebeler henüz apse halinde dediler anlamadım tabi başta😅 eve gidebilir miyim erkense Dr a haber vermenize gerek yok dedim yine de aradılar sancı yok ev yakın diye gidebilir demiş. Geldim sancılar devam ediyor acaba dedim gaz sancısı mı bu? Wcye gittim biraz bekledim bekledim 2 3 kez daha sancı oldu ama gaz falan değil e sonunda sıkıldım peçeteyi kullandım ki bi akıntı gelmiş.. uzadığını hissettim böyle sıcak silikon gibi uzayan bişey🤭 meğer onun sancısıymış atmaya çalışıyormuşum herhalde yani anlaşılmayacak gibi birşey değil koyu uzayan bir akıntı ve kan pıhtısıymış🤷 bende çok merak ederdim yazan da çok oldu anlatabildiğim kadar anlatıyım dedim 🤗