esraca20 Merhaba, 21+5 günlük hamileyim. 2 gündür iki kere su gibi akıntım oldu. Acaba amniyon sıvısı olabilir mi diye telaşlandım. Haftaya kontrolde doktora soracağım ama böyle bir durum yaşayan oldu mu?
MomD esraca20 bende de akıntı mı ter mi bilmiyorum canım ama şu an da var iç çamaşırımda bi nemlilik var değiştiriyorum 1-2 saat sonra yine oluyor anlayamadım sebebini bebek hareketleri de normal gibi benim de perşembe günü kontrolüm o zaman soracağım bakalım 😔
kader_ozol esraca20 korkmana gerek yok canım. Normal gayet daha sonra aşırı olmaya baslıyor bu dönemlerde akıntı çogalabilir dedi bana doktorum. Kendine dikkat et mutlaka sık sık camaşırini değiştir kesinlikle ped kullanma ben kullandım hiç iyi gelmedi açıkçası idrar yanmasına çevirdi 🤦🏻♀️ Dikkatli olmakta fayda var
MomD esraca20 29 olduk canım ama 25 ten beri oluyor ara ara. Umarım öyledir sadece akıntı ya da terdir