Gamzes54 medarı bilmem ama eskiden konakken yattım orda hani çokta mutsuz kalmadım güler yüz ilgili hemşireler gelir doktorum gelir derken çalışandan çok memnundum ama yönetim ve para kısmı konusunda tam bir ticarethane hissi vermişti bana medar olunca ne duruma geldi bilmiyorum.. beyhekim ise hem ablam orda doğum yapmıştı hem de arkadaşım yine sağlık çalışanlarından çok memnundu.. beyhekimde baya eski ve köklü bir hastane, benim doktorum adatıpta gerçi bana sorsanız direk içlerinden en güven veren adatıp gibi geliyor ama ikisi arasında tercih derseniz ben beyhekimi tercih edebilirim 👍