Arkadaşlar iyi günler herkese. Size danışacağım bir konu var. Ben hamile olduğumu öğrenmeden evvel bir antidepresan alıyordum öğrenince bıraktım yaşadığım yoğun stresten dolayı kaygı bozukluğu olmuştu sürekli midem bulaniyordu. Şimdi az da olsa yine belirtileri oluyor sanki şuan 23 haftalik hamileyim bazı sabahlar istifra ediyorum bazen çok canım sıkkın oluyor. Kısaca soracağım şu hamileyken antidepresan kullanan oldu mu bebeğe söylendiği gibi etki ediyor mu